امروز سر کلاس دینی رفتیم تو حیاط تا از فضای زمستونی اونجا استفاده کنیم بعد یکی از بچه هامون یه کتاب شیمی گذاشته کف حیاط نشسته روش :| معلممونم دید گفت: به سه دلیل نباید با کتاب اینجوری کنی. اولا اسم خدا توشه. دوما عکس امام توشه. سوما دانشی که توی این کتاب هست ارزش داره و یکی از بچه هامونم گفت: چهارما این کتابه صاحاب داره :| و کتابو از زیرش کشید :))