بچه بودم خیلی دوست داشتم خواهر دار بشم تا اینکه۵سالم شدو خواهر دار شدم از موقعی که اومد اون عزیز خونواده شد حتی بخاطر اون من رو دعوا میکردن .تا اینکه یک سال گذشت بعد من و خواهرم تنها تو خونه بودیم منم چون وقت گیر آوردم( واسم وقت ارزشی داشتاا)بعد آبجیمو گذاشتم یخچال درشممم بستم ٬یک دیقه که گذشت دلم سوخت آوردمش بیرون وگرنه تا وقتی که بود میذاشتمش اون تو هااا