این از نشانه های قدرت خداست که وقتی آدما نمی تونن به هیشکی گیر بدن، به خدا گیر می دن و اونم تحمل میکنه...به اندازه همه بنده هایی که آفریده گیر دادن هاشونو تحمل می کنه...بله!من به اینجور خدایی مومنم! از گفته های دکتر مسعود نوروزی راهی (جامعه شناس)