اگه من هنوز ازدواج نکردم .. تقصیر جوش های صورتمه که کسی از من خوشش نمی آید تقصیر ساعت کاریمه که صبح خروس خون می روم و بوق سگ می آیم و شانس دیده شدن را از دست میدم تقصیر باباست که انقدر پول نداره تا چشم مردم در بیاد تقصیر پسر عمومه که نفهمید عقد دختر عمو و پسر عمو رو تو آسمون بستن تقصیر استادمونه که جلوی همه به من ابراز علاقه کرد و باعث شد دیگه کسی جرات نکنه از من خواستگاری کنه ادامه دارد.....